Zaloguj się

Gadżety reklamowe na jakie warto stawiać



Gadżety reklamowe na jakie warto stawiać

Gadżety reklamowe skutecznie wspierają sprzedaż oraz pomagają budować profesjonalny wizerunek firmy, a niekiedy także są po prostu miłym gestem w stosunku do obecnych lub przyszłych klientów. Przedsiębiorca, który decyduje się na nie, musi mieć świadomość, że stosunkowo niewielkim kosztem zapewnia sobie sympatię ze strony partnerów i kontrahentów. W końcu tak naprawdę wszyscy lubią dostawać prezenty. Na jakie gadżety reklamowe warto stawiać?

Zawsze sprawdzają się klasyczne długopisy z logo firmy. Warto jednak mieć na uwadze fakt, że powinny cechować się dobrą jakością. To rozwiązanie tanie i proste zarazem. Jego największym atutem jest dobry stosunek efektywności promocyjnej do poniesionych nakładów. Dobrze przyjmowane przez klientów są również różnego rodzaju notesy i kalendarze. Są bowiem praktyczne i przydatne. Koszt produkcji jest także stosunkowo niski. Klienci cenią sobie również breloki do kluczy. Gadżety tego typu cieszą się dość dużą popularnością, gdyż przy dużym zamówieniu generują niski koszt. Brelok z logo firmy zazwyczaj służy przez wiele lat.

Nowością na rynku reklamowym są power banki. W tym przypadku koszt produkcji jest nieco wyższy niż klasycznych gadżetów, ale wydatek się opłaca, zwłaszcza jeśli partnerami biznesowymi są ludzie zamożni i lubiący nowinki technologiczne. Power banki są praktyczne i efektowne. Hitem ostatnich kilku lat są także nieprzerwanie pendrive reklamowe. Cieszą się dużą popularnością zarówno wśród firm, jak i klientów. Tego typu urządzeń nigdy nie jest za wiele. Pendrive są praktyczne, a ich podarowanie poprawia wizerunek firmy czyniąc go bardziej profesjonalnym.

Dla wyjątkowych klientów, w szczególności tych bogatszych sprawdzą się wszelkiego rodzaju gadżety wykonane ze skóry. Są oni grupą bardziej wymagającą, którą trudniej jest zadowolić. Galanteria skórzana nie należy jednak już do prezentów rozdawanych w znacznych ilościach, raczej zamawia się ją na specjalne okazje - konferencje, szkolenia, promocje itd. Elegancja łączy się z silnym przekazem wizerunkowym i reklamowym.

2303726532_940081d78a_b

Grup gadżetów reklamowych jest na rynku całe mnóstwo i cały czas powstają nowe pomysły. Kluczem do sukcesu w tej sytuacji jest jednak prawidłowy wybór w stosunku do oczekiwań grupy docelowej oraz okoliczności, w których upominki będą rozdawane. Tanie w produkcji długopisy czy ołówki można rozdawać wszystkim klientom, a bardziej ekskluzywne elementy tylko tym wybranym podczas jakiś szczególnych okazji.  Równie istotna jak forma jest bowiem także i treść.